تعمیرات کمپرسور چیلر

تعمیرات کمپرسور چیلر

چیلرها جزء موارد مهم و کلیدی سیستم های تهویه مطبوع ساختمان های بزرگ هستند. آنها آب سرد تولید می کنند تا گرما را از هوای ساختمان خارج کنند. تعمیرات کمپرسور چیلر به دلیل هزینه بالای آن  امر بسیار مهمی است  که بهتر است هر سه ماه یکبار آن را  انجام دهید.

آموزش تعمیر کمپرسور چیلر

دلایل زیادی برای خرابی کمپرسور چیلر وجود دارد، اما با استفاده از چند مرحله ساده می توان از آن جلوگیری کرد. تعمیر و نگهداری معمول را هر سه ماه یکبار انجام دهید.

جریان انتقال حرارت را بررسی کنید تا مطمئن شوید که خالی از زباله است و برای شرایط محیطی و دمای جریان فرآیند به درستی کارکند. سپس، صافی “Y” را نگاه کنید تا مطمئن شوید که خالی از آشغال است .

در مرحله بعد، کویل های کندانسور را کاملا تمییز کنید. یک سیم پیچ تمیز جریان هوای بهتری را برای انتقال حرارت فراهم می کند.

آموزش تعمییر کمپرسور چیلر
تعمییر انواع کمپرسور چیلر

سیم کشی و اتصالات را بررسی کنید تا مطمئن شوید که اتصالات محکم هستند و خراب نشده اند.

سوئیچ های ایمنی چیلر  را نگاه کنید و مطمئن شوید که به درستی کار میکند تا مطمئن شوید که در صورت به وجود آمدن خطا از چیلر محافظت می شود. بعلاوه، تیغه فن، یاتاقان و موتور را بررسی کنید تا مطمئن شوید جریان هوای مناسب برای حذف گرما از چیلر حاصل می شود.

کنتاکت های الکتریکی باید به طور کامل بررسی و تمیز شوند. پمپ چیلر را بررسی کنید  و مطمئن شوید در هیچ یک از قسمت‌های تماس سیال نشتی وجود ندارد. و مطمِن شوید که شیر شریدر به درستی نصب شده است و درپوش آن محکم بسته شده است.

قیمت تعمیر کمپرسور چیلر

چیلرها  و کمپرسور ها هزینه های بالایی دارند، چیلرها معمولاً انرژی بیشتری نسبت به سایر تجهیزات در ساختمان های بزرگ مصرف می کنند. نگهداری خوب و کارکرد هوشمندانه آنها می تواند باعث صرفه جویی قابل توجهی درهزینه و  مصرف انرژی می شود.

قیمت تعمیر کمپرسور چیلر
نگهداری از چیلر و صرقه جویی از هزینه

هزینه تعمیر و نگهداری چیلر اساساً با محاسبه هزینه نگهداری سالانه در تعمیر و نگهداری معمولی و توصیه شده برای انواع مختلف چیلر فرق میکند.

هزینه نگهداری سالانه بستگی به تعویض روغن، تعویض فیلتر و واشر روغن، تعمیر و نگهداری کولر روغن، تعمیر و نگهداری بخاری روغن، تعمیر و نگهداری استارت برقی و ..دارد. برای اطلاع از قیمت تعمییر کمپرسور چیلر لطفاً با کارشناس تعمیر و نگهداری ما تماس بگیرید.

درباره ما

ما با داشتن نیروی کافی و با دانش تعمیر انواع چیلرها ها بر عهده گرفته ایم. تیم فنی ما در کمترین زمان ممکن و به صورت شبانه روزی نسبت به نصب یا تعمییر چیلر اقدام میکند.برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه و تعمییر و نصب چیلر لطفا با کارشناسان ما تماس حاصل فرمایید.

, , , , , , , ,

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست