تعمیر کمپرسور سردخانه

تعمیر کمپرسور سردخانه

کمپرسورسردخانه یک پمپ الکتریکی در کنار کندانسور است. کمپرسور پر از گازهایی است که به انتقال هوای گرم به کندانسور کمک می کند، جایی که هوا خنک می شود. بدون کمپرسور، یخچال نمی تواند به درستی کار کند. برای جلوگیری از تعمیرات کمپرسور سردخانه یا تعویض آن، بسیار مهم است که بدانید چگونه مشکلات احتمالی سیستم خود را قبل از اینکه خیلی دیر شود تعمیر کنید.

کمپرسور سرخانه
تعمیر کمپرسور سردخانه

آموزش تعمیر کمپرسور سردخانه

تعمیر کمپرسور سرد خانه میتواند خطرناک باشد اگر به درستی انجام نشود گاز مبرد میتواند جمع شود و منجر به انفجار شود به همین دلیل باید تعمیر کمپرسور سرد خانه را  به عهده متخصص تعمیرات کمپرسور گذاشت.برای تعمیر انواع کمپرسور های سردخانه  با کارشناسان ما تماس بگیرید.

تعمیرات کمپرسور
آموزش تعمیرات کمپرسور سردخانه

قیمت تعمیر کمپرسور سردخانه

تعمیرات کمپرسور معمولا هزینه بالای دارد.قیمت تعمیر کمپرسور سرخانه بستگی به نوع خرابی کمپرسور و وسایل مورد نیاز آن دارد که بعد از بازدید از ان میتواند هزینه را برآورد کرد.برای اطلاع دقیق از قیمت و تعمیر آن لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

نگهداری از کمپرسور سردخانه

تعمیر و نگهداری پیشگیرانه منظم یک عامل مهم برای صرفه جویی از هزینه های اضافی است.تعمیر و نگهداری ناکافی منجر به افزایش مصرف انرژی خرابی زود هنگام کمپرسور و چیلر  و هزیه های سنگین  تعمیر می شود. تمیز کردن کویل های کندانسور و اواپراتور، بار روی کمپرسور را کاهش می دهد و خطر خرابی را به حداقل می رساند.از همین رو حداقل ماهی یک بار سعی کنید آن را بررسی کنید. به عنوان مثال، تعویض قطعات فرسوده قبل از اینکه باعث خاموش شدن کمپرسور شما شود و بررسی اتصالات و اجزای الکتریکی برای جلوگیری از اتلاف برق دو کار ساده است که هر تکنسین می تواند انجام دهد تا دستگاه شما را در وضعیت خوبی نگه دارد.

نگهداری کمپرسور
آموزش نگهداری از کمپرسور سردخانه

اگر به دنبال یک برنامه نگهداری برای کمپرسورهای خود هستید لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

درباره ما

تیم تعمیرات ما با متخصصین  با تجربه در خدمت شما هستیم.ما در کمترین زمان به مشکلات کمپرسور شما رسیدگی میکنیم و با کمترین هزینه آن را تعمییر می کنیم. برای اطلاعات بیشتر در مورد نحوه تعمیر و همچنین اطلاع از قیمت ان لطفا با کارشناسان ما تماس بگیرید.

 

 

 

, , , , , , , ,

Related Posts

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست