کمپرسور کوپلند

از نوشیدنی‌های سردی که تشنگی ما را برطرف می‌کند تا هوای خنکی که خانه‌های ما را دنج نگه می‌دارد، کوپلند نقش مهمی ایفا می‌کند. کمپرسورهای کوپلند در مرکز سیستم های تهویه مطبوع و تبرید ما قرار دارند. صاحبان خانه، مشاغل و صنایع برای ارائه برخی از بهترین گزینه های کمپرسور موجود در صنعت به Copeland وابسته هستند.

کمپرسورهای کوپلند که در اصل توسط امرسون ساخته شده اند، از توصیه بالایی برخوردار هستند. هر کمپرسوری که از زنجیره تولید خارج می شود، تحت آزمایش های کیفیت قرار می گیرد. در نتیجه یک کمپرسور قابل اعتماد، بی صدا و بادوام است.

محصولات کوپلند

1. کمپرسورهای کوپلند برای تهویه مطبوع

Copeland Scroll دارای گسترده ترین خط کمپرسورهای سازگار با واحدهای تهویه مطبوع است. کمپرسورهای کوپلند از 1/3 تا 60 اسب بخار است که برای کاربردهای مسکونی و تجاری مناسب است.

2. کمپرسورهای کوپلند برای سرمایش

کمپرسورهای Copeland Scroll قابلیت اطمینان و کارایی را برای کاربردهای سرمایش تجاری فراهم می کنند. این کمپرسورها می‌توانند از خنک‌کننده‌های دسترسی، یخچال‌های راه‌انداز، فریزرها و دستگاه‌های یخ‌ساز پشتیبانی کنند.

کمپرسورهای Copeland Discus پیشرو در صنعت برودتی تجاری هستند. تمام کمپرسورهای تحت این خط تولید، قابلیت اطمینان و کارایی در سطح جهانی را با هم ترکیب می کنند.

کمپرسورهای کوپلند پیستونی هرمتیک دارای طراحی جمع و جور هستند که برای وسایلی که فضای محدودی دارند عالی است. این کمپرسورها از بهینه‌سازی برای دمای پایین و چرخه‌های کاری بالا لذت می‌برند. این کمپرسورها همچنین با مبردهای R-22، R-144a و R-404A / 507 سازگار هستند.

کاربردهای کمپرسورهای کوپلند

کمپرسورهای کوپلند دامنه کاربرد از کاربری مسکونی تا تبرید تجاری و تهویه مطبوع را شامل می شود.

بازارهای مسکونی: کمپرسورهای تعدیل کننده Copeland Scroll مکمل سیستم های تهویه مطبوع برای خانه ها هستند. شما می توانید درجه حرارت و رطوبت مورد نظر خود را تنظیم کنید.

بازارهای تجاری: از دفاتر کوچک گرفته تا کف سوپرمارکت ها، کمپرسورهای Copeland راه حل های مطمئن تهویه مطبوع و تبرید را ارائه می دهند. از کمپرسورهای کوپلند، راندمان بالا و سطح صدای پایین را دریافت می کنید.

پشتیبانی کمپرسورهای کوپلند

امرسون برای همه دارندگان کمپرسورهای کوپلند پشتیبانی فنی ارائه می کند. شما می توانید از طریق اطلاعات آنلاین محصول Copeland، بینش جامع محصول را دریافت کنید.

.

خلاصه
امرسون یک شرکت مهندسی و فناوری جهانی است که راه حل هایی را برای بازارهای مسکونی، تجاری و صنعتی ارائه می دهد. کمپرسورهای کوپلند یکی از محصولات بسیاری است که توسط امرسون طراحی شده است.

کمپرسورهای کوپلند نقش مهمی در صنایع تهویه مطبوع و برودتی دارند. به دلیل کیفیت و عملکرد، جایگاه خوبی در بازار  مسکونی و تجاری به دست اورده اند

 

Related Posts

نتیجه‌ای پیدا نشد.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این قسمت نباید خالی باشد
این قسمت نباید خالی باشد
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.

فهرست